Monday, November 14, 2011

Make Up Tutorial ( For Men )


















Salam Isnin.... Selamat Pagi....

Neway, mula² aku seronok sebab bukak Nufnang pagi ni tgk dah ada wei.... Giler teruja... RM 1.05 ....  -_-

Lantak la bab nufnang tuh, yang penting hari² kna update blog klu ada idea lar... Klu takde dok je diam² bak kater Abg Ben Ashaari....

Neway, pagi ni aku nak share Make Up Tutorila ( For Men )... Ingatkan perempuan jer bleh make up ke... Laki pun boleh lar....

Video ni adalah hasil idea gila AmanWan 1 channel yg aku subscribed kat Youtube.... Vlog dia agak layan dan best jugak lar.... Tak cayer kome gi tgk sendiri.... Kat bawah ni aku tempek la video si AmanWan buat Make-up tutorial.....





P/s : aku rasa macam nak tumbuk pun ada si AmanWan nih.... Muka mintak penumbuk plak vlog dia kali nih...

No comments: