Monday, October 31, 2011

Cinta Elysa : Episode 1-4


Cinta Elysa sebuah TV Series slot Lestary yang tengah hangat ditayangkan di TV3 setiap Selasa Jam 9.00 malam..Saper tak tengok memang rugi..(urgh mcmaner aku bleh terjebak tgk cerita ni)..


Cerita ni dilakonkan si Fasha Sandha yang memang dah sinonim dalam industri seni kita dan juga Adam Shah a.k.a Botak Juvana yang memang masyuk dengan watak Aril dalam cerita ni..Cerita ni mengisahkan tentang si Aril(Botak Juvana) yang diamanahkan oleh bapa saudara beliau Jalaludin Hassan untuk menjaga ibu saudara a.k.a bini si watak Jalaludin Hassan yang dilakonkan oleh Zila Bakarin dan juga anak² mereka yang memusuhi si Aril ni..

Kalau aku bagi sinopsis panjang² nanti boring pulak kome nak bacer kan..So dipendekkan cerita, aku bagi jer download link Episod 1-4..Next entry aku update Episod 5-7..Pastu start hujung minggu ni insyaallah aku update setiap episode terbaru start episod 8..

Selain dari download link untuk kome² yang nk simpan buat collection, aku bagi sekali link Youtube(Next Entry lar yer) untuk kome² yang nak tengok dan-dan ni jugak..So selamat mengdownload dan selamat menikmati Siri Lestary ini..

Adios Amigos..Salams..

Download:

3 comments:

panda montel said...

hi, awak nak minta tolong buat ape... ye? pasal gap antra entry ye... baik awak tanya sendiri pada yang pakar... contohnye mcm kawn yg tolong sy ni;.... sebab saya takut masalah nye tak same...

Ca'Oi_Bartowski said...

wokeh..baiklah...

thanx so much... =)

panda montel said...

:P sorry tau... saya pun tak pasti benda ni... klik je tajuk tu then awak akan directly ke blog kawan tu. :)